Tak dapat tengok movie, tengok iklan movie pun jadi lar...





Semalam aku gi Mall yang terbesar di Batu Pahat...

Saje hilangkan bosan sambil beli barang kelengkapan hidup...

pusing punye pusing...
naik lif, turun lif, naik lif balek...
sampai lar aku kat
Big Cinemas...



Kat situ memang penuh sesak dengan makhluk-makhluk alam nyata..
ade yang bersama geng masing-masing...
ade yang bawa bini bersama anak-anak...
ade yang bawa awekss...
ade yang bawa skandal...
dan ade juga yang bawa Cikass Roo...

biarlah mereka...


selang beberapa ketika setelah melihat makhluk-makhluk yang berkepit nie..

Tibe-tibe teringat 1st couple aku... aku date ngn dia pun tengok wayang...
ape yang pelik dia bleh bawak adik kecik dia plak..
adik dia lelaki.. umur dalam darjah 5...ahhh lantak lar...
Janji aku aku dapat dating...
Movie yang kena tengok plak citer Cicak-man.. cak...cak.. cak..
ikut selera adik dia..
ahhh... layan kan je lar..
janji aku dapat site sebelah couple...
hehehehe...

ermmm...


abaikan je lar 1st couple aku... bukan cerite dia yg nak aku taip kat sini...



setelah beberapa minit fikiran melayang-layang...

mata dan tumpuan ku fokus pada iklan-iklan movie... ade yang lame... baru... dan akan datang...

macam best jer...




Bile teringat kat dalam External Hard Disk aku berlambak citer download yang tak tengok lagi...
terasa macam membazir plak gi tengok wayang... bukan bawak couple pun...


Aku pun stay je lah kat situ..
servey-servey movie..
sambil-sambil tu,
kot ade awek jalan sorang-sorang ke...
bleh gak aku usyar... tapi ternyata...
memang takde... masing-masing dah berpunye...


Memandangkan citer movie pun macam bodo dan bosan...
aku tinggalkan lar Panggung Wayang Big Cinemas
sambil fikiran ku teringat  pada 1st Couple aku...
Mane dia sekarang....??




No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...