Al-kisah domain bergurau.blogspot.com



Akhirnya dapat gak  domain blogspot yang best....bergurau.blogspot.com  nama diberi...  ini merupakan blog yang ke-4.... aku dapat idea  domain ni lepas habis sembahyang jumaat... cheak kat Blogspot dan Google takde orang guna lagi.... yeaaahhh... kat malaysia dah ade beribu-ribu domain blogspot.... kebanyakan nya memang domain yang mengarut dan susah nak ingat... tak kisah lar... ikut suka hati jiwa raga si tukang blogger...  Blog kat Malaysia  kebanyakan cerita tentang hal peribadi... politik... moral dan agama... bola...  bisnes... kereta... anime... serta  perkara2 yang melayan perasaan... . Yang rase dah banyak duit boleh ar beli webhosting sendiri... Aku pun salute  pada orang yang tak menumpang server web Google ni... Tapi blogspot ni pun banyak kelebihan nya... Memandangkan aku ni kaki gurau jadi   korang kenal je lar aku sebagai kaki gurau... simple...  Aku cube create blog ni sebagai BERGURAU... maka korang layan je lar ape-ape yang berkaitan bergurau... Nama pun Bergurau point dah kukuh.... Jadi korang jangan makan hati kalau ade yang terlebih pulak.... Jadi aku pun awal2 mintak maaf jika isi kandungan blog ni buat korang tak selesa.. Logo B nanti bukan untuk Blogger tapi untuk Bergurau.... yeahhh....  Blog aku ni bukan lah macam rojak.... Macam2 Ada... Ape yang penting aku akan adun blog ni mengikut resepi aku sendiri.... Blog mesti ade identiti sendiri.... yeahhh.... Aku pun dah melawat beratus-ratus blog yang bercerita bermacam-macam ragam manusia... memang seronok membaca.... sememangnya aku lagi suke blog yang boleh buat aku tersenyum berbanding blog yang buat aku bersedih...
takat tu jer lar Al-kisah yang tak macam kisah ni.... Sekadar coretan dikala bosan...


No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...